Najčastejšie otázky

V tejto sekcii nájdete odpovede na najfrekventovanejšie otázky týkajúce sa inovatívnej menštruačnej pomôcky Rilie. Ak tu náhodou neobjavíte informácie o tom, čo vás zaujíma, pokojne nás kontaktujte

Čo by som mal/a vedieť o prístroji Rilie?

Áno, prístroj funguje na základe jemných mikroelektrických impulzov, ktoré sú klinicky preukázané ako účinný stimulant bolesti. Zahrievajú bruško alebo chrbát a poskytujú jemnú masáž. Účinky s rýchlym nástupom úľavy sú overené a zdravotne nezávadné .

Nie, dámsky elektrostimulačný prístroj Rilie je šetrný a neinvazívny k telu bez akýchkoľvek nežiadúcich vedľajších účinkov. Poskytuje 100% prírodnú úľavu od bolesti už v priebehu jednej minúty.

Po zapnutí flexibilného prístroja Rilie sa úľava dostaví v priebehu jedinej minúty.

Jeden cyklus zariadenia na menštruačné bolesti Rilie trvá 30 minút od zapnutia. Po 30 minútach sa automaticky vypne. Táto doba je väčšinou dostačujúca na kompletnú úľavu od bolesti. V prípade, že to vo vašom prípade tak náhodou nebude, zapnite prístroj znova a cyklus zopakujte.

Pred zapnutím prístroja si najprv musíte na kožu prilepiť gélové podložky. Následne ho zapnete.  Ak prístroj nenadviaže kontakt s kožou do 10 sekúnd, automaticky sa vypne.

Používanie zariadenia na úľavu od menštruačných bolestí Rilie sa neodporúča tehotným ženám, ženám podstupujúcim liečbu neplodnosti, pacientkam so srdcovými ochoreniami či poruchami a pacientkam s epilepsiou.

Áno, samozrejme. V balení nájdete 4 gélové podložky a 2 káble. Jeden kábel má zakončenia na dve gélové podložky a druhý kábel má zakončenia na 4 gélové podložky. Tie je možné použiť z oboch strán naraz. 

Áno, každú gélovú podložku je možné použiť 10 – 15 krát. Ak sa na podložku dostanú nečistoty alebo prestane priliehať, jednoducho naneste malé množstvo vody na jej lepkavú stranu. Gélovú podložku následne nechajte vyschnúť a prilepte na ňu späť plastový krúžok. Podložku takto pripravíte na opätovné použitie.

POZNÁMKA: Plastový krúžok z každej gélovej podložky si odložte. Po použití podložky ho nalepte naspäť, aby ste predišli jej opotrebovaniu a znečisteniu.

Áno, stačí si len vybrať farbu a vytvoriť objednávku.

Objednávací proces

Stačí navštíviť náš e-shop, zvoliť si vami vybranú farbu prístroja a vložiť ho do košíka. Následne je nutné vyplniť všetky údaje a zadať adresu, na ktorú vám bude balík doručený.

V poslednom kroku objednávacieho procesu nezabudnite zakliknúť políčko so súhlasom s obchodnými podmienkami.

Po vytvorení objednávky vám bude doručený potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky. Potvrdzujúci e-mail sa v e-mailovej schránke môže zaradiť do zložiek SPAM alebo REKLAMY. Preto odporúčame skontrolovať aj tieto priečinky. Podmienkou správne vytvorenej objednávky je potvrdenie oboznámenia sa s obchodnými podmienkami.

Kupón je potrebné uplatniť v prvom kroku objednávacieho procesu v košíku vložením príslušného kódu do okienka „Zľavový kupón“ a potvrdiť ho tlačidlom „Použiť“. Kód treba vložiť do okienka v rovnakom tvare, v akom ste ho dostali, čiže napísaný veľkými písmenami a bez medzier.

Doručenie

V rámci Slovenskej republiky je balík doručený do 2 – 3 pracovných dní. 

Do Českej republiky je balík doručený v priebehu 3 – 5 pracovných dní.

Balíky posielame výhradne doporučene a so sledovacím číslom, ktoré je následne priradené k vašej objednávke.

Objednávku je možné sledovať na stránke Slovenskej pošty po zadaní sledovacieho čísla vašej objednávky. Použite tento link: 

https://tandt.posta.sk/

O sledovacom čísle budete informovaný e-mailom po odoslaní balíka od nás.

Po telefonickej dohode je možné vyzdvihnúť si uhradenú objednávku osobne v mestskej časti Ružinov v Bratislave. Ak si želáte vyzdvihnúť vašu objednávku osobne, zavolajte nám na číslo +421 949 490 427 alebo napíšte poznámku do objednávky a my vás následne kontaktujeme. 

Reklamácia, vrátenie tovaru a garancia

Po zakúpení štýlového a vedecky overeného prístroja Rilie má každý zákazník 30-dňovú lehotu na vrátenie nepoškodeného tovaru so 100% garanciou vrátenia peňazí. 

Garancia výmeny tovaru alebo vrátenia peňazí v prípade závadnosti či nefunkčnosti zariadenia trvá 24 mesiacov, čiže 2 roky.

Na vašu žiadosť Vám vieme zaslať kód pre spiatočné vrátenie tovaru cez Packetu

Poštovné za vrátený tovar Vám bude odčítané z ceny tovaru, ktorá Vám bude vrátená na účet z ktorého bola vykonaná platba.

Poštovné za vrátený tovar nepreplácame. 

Tovar je potrebné vrátit na adresu:

NEPOSIELAŤ NA DOBIERKU!

Využite prosím Packetu 

Kalixt, s.r.o

Podunajská 25

82106 Bratislava 

Áno, reklamačný formulár otvoríte kliknutím na odkaz ,,Reklamačný formulár“ v spodnej časti našej webovej stránky. Vyplnený formálár môžete priložiť k vrátenému tovaru alebo nám ho zaslať e-mailom. Prosím, nezabudnite uviesť číslo objednávky, vaše meno a váš IBAN. 

Naša e-mailová adresa: info@rilie.sk